ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::17 تیر, 1403

برای ژرمن‌ها متأسفم

از جاسوس‌های آلمانی ترسیدم!

ورزش‌مدیا: شنبه شب و در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی یورو 2024 تیم‌های ملی فوتبال آلمان و دانمارک مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد. کسپر هیولماند،....

ورزش‌مدیا: شنبه شب و در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی یورو 2024 تیم‌های ملی فوتبال آلمان و دانمارک مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد. کسپر هیولماند، سرمربی تیم ملی دانمارک، که شاگردانش در مقابل میزبان به میدان  می‌روند در نشست خبری پیش از بازی تلاش کرد از فشار موجود کاسته و پسرانش را برای این نبرد بزرگ آماده کند:

« شخصا معتقدم آلمان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این یورو ‏است. ولی متاسفانه آنها فردا باید به مصاف ما بروند. آنها تیم ‏باکیفیتی هستند ولی ما هم همینطور. آنها فردا اگر بخواهند ما را ‏شکست بدهند باید خیلی خوب باشند.»

آب و هوای نامساعد دورتموند:

«نه، به این مساله اصلا فکر نکرده‌ام. من فقط به فکر بازی هستم. هر ‏اتفاقی بیافتد همان موقع برایش فکر می‌کنیم. ما می‌توانیم از پس ‏هر شرایط دشواری برآییم. »

عدم گلزنی هویلوند:

«درست است که ما در گلزنی مشکلاتی داشتیم. ولی این فقط مشکل ‏مهاجمان نیست. گلزنی یک کار تیمی است و ما نتوانستیم راسموس ‏را آنطور که باید تغذیه کنیم. او در زمان مناسب در محوطه جریمه ‏بوده ولی مشکل از کل تیم بود که توپ‌های خوبی به او نرساند.»

تمرین نکردن در زمین اصلی و باقی ماندن در کمپ:

«‏ما نمی‌توانستیم انتظار داشته باشیم که هیچ دوربینی در استادیوم ‏نباشد. زمان کافی هم برای چک کردن نداشتیم. نمی‌خواستم نگرانی ‏این را داشته باشم که شاید از ما جاسوسی بشود. برای همین ‏تصمیم گرفتیم تمرین امروز را در کمپ خودمان برگزار کنیم.»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *