ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::12 تیر, 1403

پیش‌بینی کاپیتان اسبق ژرمن‌ها

اتریش به نیمه‌نهایی می‌رسد!

ورزش‌مدیا: فیلیپ لام کاپیتان اسبق تیم ملی آلمان و مسوول برگزاری یورو 2024 امیدوار است از جمع تیم‌های غیر مدعی، یک تیم شگفتی‌ساز شده و....

ورزش‌مدیا: فیلیپ لام کاپیتان اسبق تیم ملی آلمان و مسوول برگزاری یورو 2024 امیدوار است از جمع تیم‌های غیر مدعی، یک تیم شگفتی‌ساز شده و به نیمه نهایی رقابت‌ها صعود کند. او می‌گوید اتریش این پنانسیل را دارد تا به مراحل پایانی یورو راه یابد:

«یکی از تیم‌هایی که ‏عالی کار کرده و شاید همین تیم شگفتی‌ساز باشد اتریش است. من ‏مطمئنم آنها از مرحله گروهی صعود می‌کنند. اتریشی‌ها تیم خیلی ‏خوبی دارند و شاید آنها شگفتی‌ساز این دوره بشوند.»

لام همچنین درباره بخت آلمان‌ها برای فتح جام قهرمانی گفت:

«آلمان قهرمان می‌شود؟ هر ‏چیزی ممکن است. قبل از هر چیز می‌خواهم این را تاکید کنم که ما ‏بازیکنان درجه‌یکی داریم. در این سه بازی هم دیدیم که آنها می‌توانند ‏در قالب تیم هم عالی کار کنند. ولی این هم یک واقعیت است که در ‏مراحل حذفی نمی‌شود هیچ تیمی را از پیش برنده دانست. تا امروز ‏در یورو 2024  اسپانیا هم به نظرم تیمی قوی‌ بوده و آنها هم شانس ‏زیادی دارند.»

ژرمن‌ها پس از دو پیروزی نسبتا راحت مقابل اسکاتلند و مجارستان و ثبت 7 گل زده و یک گل خورده، در مصاف با سوییس دچار مشکل شده و چیزی نمانده بود هم بازی را واگذار کنند و هم صدر جدول گروه را از دست بدهند. گل دقیقه 2+90 نیکلاس فولکروگ، که در دقیقه 76 وارد میدان شده بود اما میزبان را بطرز معجزه آسایی نجات داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *